Navn:Kulien Gartneri
Epost: post@kulien.no
Telefon: 982 39 992 / 948 86 852
 
Adresse: Nodelandsvegen 26, 4645 NODELAND
Organisasjonsnummer: 954 604 225 MVA Foretaksregisteret

 

Covid-19

Ved levering til personer som er i karantene eller det er mistanke om sykdom må dette opplyses i ordreteksten ved bestilling. Mottaker vil da bli oppringt om avtale for levering. Opplysninger om bestiller vil ikke bli oppgitt til mottaker.

 

Kjøps- og leveringsbetingelser

Vi oppfordrer deg til alltid å oppgi ditt mobilnummer ved bestillinger. Handler du uregistrert uten telefonnummer, vil eventuelle feil med leveransen eller andre spørsmål rundt din bestilling komme på epost. Mottar ikke Kulien Gartneri din respons innen bestillingsfristen for levering har gått ut, vil anbefalt erstatningsprodukt bli sendt ut.
Alle priser er i NOK – norske kroner.

Ved spørsmål eller reklamasjon på bestillinger vil Kulien Gartneri alltid forholde seg til den som har bestilt og betalt for leveransen.

  • Dersom valgt produkt ikke er tilgjengelig eller utsolgt, forbeholder vi oss retten til å erstatte det med en tilsvarende vare. Vi kontakter deg hvis erstatningsvaren har store avvik fra bestillingen.
  • Blomster og planter regnes som ferskvare og byttes kun om kvaliteten ikke er tilfredsstillende. Ved reklamasjon gjelder kjøpsloven.

Kulien Gartneri følger kjøpsloven når det gjelder angrerett. Det er ikke angrerett på ferske blomster og planter. Vi bytter varer kun om kvaliteten ikke er tilfredsstillende.

Ønsker du allikevel å stanse leveranse, må kanselleringen komme innen rimelig god tid før bestillingsfrist er gått ut, og før produktet er laget og pakket. Er produktet laget, pakket og overlevert bud er det dessverre for sent å kansellere. Kulien Gartneri vil I noen tilfeller belaste kunde for et kanselleringsgebyr.

 

Levering til privatpersoner

  • Levering hverdager ettermiddag og kveld: Bestillingsfristen er kl 13:00 samme dag. Levering vil skje innen 21:00 samme dag.
  • Levering lørdag ettermiddag og kveld: Bestillingsfristen er kl. 11:00 samme dag. Levering vil skje innen 21:00 samme dag.
  • Eksakt leveringstidspunkt kan variere noe ved høytider eller andre merkedager på grunn av stor pågang, da må man påregne at levering kan skje på et senere tidspunkt.

Generelle leveringsbetingelser

Som bestiller er det du som er ansvarlig for at mottaker befinner seg på den adressen du har oppgitt i din bestilling. Kulien Gartneri leverer blomster med eget blomsterbud. Vi ringer kun mottaker i de tilfeller hvor det er lange leveringsavstander, nye adresser som ikke det er gps-lokasjon på eller uklarheter rundt adresse eller mottaker. Opplysninger om bestiller blir ikke sendt med til budet. Bestiller vil bli kontaktet så snart varsel om retur eller feil i levering foreligger. Dette skjer som regel dagen etter at blomsten har blitt forsøkt levert. 

  • Kulien Gartneri tar ikke ansvaret for feilleveranser forårsaket av feil oppgitt adresse eller telefonnummer i bestilling.
  • Budet vurderer om blomsten skal settes igjen ved dør eller leveres nabo. Blomster vil ikke bli satt igjen utenfor leilighetskomplekser, boligblokker eller steder hvor blomsten kan skades av vær eller risikert stjålet.
  • Når det er kuldegrader og mottaker ikke er hjemme blir blomstene automatisk sendt i retur til butikk. Vi setter ikke igjen blomster ute i kulden.
  • Er årsaken feil opplysninger i bestilling, må blomsten enten hentes på Kulien Gartneri, eller du må betale for ny levering.
  • Din bestilling inkluderer en leveranse. Ønskes det at leveransen skal leveres på nytt tilkommer det ekstra fraktkostnad. Dette gjelder også hvis mottaker oppholder seg på en annen adresse og ønsker leveransen dit. I disse tilfellene blir bestiller kontaktet, da det er bestiller som blir belastet kostnaden.

Kortbetaling

Slik gjør du:

  • Fyll inn alle opplysninger om deg selv, og din adresse.
  • Velg betaling med VISA eller MasterCard.
  • Fyll inn kortnummer, utløpsmåned og -år og sikkerhetskoden på baksiden av kortet (de tre siste sifrene i signaturfeltet).
  • Fyll inn kode fra kodebrikke, passord eller lignende for å gjennomføre kjøpet med 3D-secure.
  • Beløpet reserveres på din konto umiddelbart etter bestilling, og vil deretter ikke være tilgjengelig på ditt betalingskort før reservasjonen eventuelt blir utløst.
  • Reservasjonen vil ikke trekkes fra ditt betalingskort før bestillingen er behandlet.